Pisanje bloga je ena stvar, pisanje dobro branega bloga pa nekaj popolnoma drugega. Le redki blogerji si nebi želeli, da bi bili njihov prispevki popularni. Za bloge bolj poslovne narave velja popolnoma enako, saj ponujajo neke vrsto komunikacije z vašimi strankami. Zato je branost bloga na vaši spletni strani še toliko bolj pomembna, kajti v igri je “biznis”.
Kar se tiče branosti bloga, bi bil črno-bel pogled na uspešnost velika napaka. Nemogoče je kriviti en sam razlog, npr. slabo vsebino ali to, da so ljudje na dopustih. V nadaljevanju vam dajemo v vpogled nekaj sila preprostih (možnih) razlogov za slabo branost vašega bloga.
V pisanju bloga ste še zeleni
Vaš blog je nov in utopično je pričakovati, da se bodo na vašo stran pojavljalo na tisoče uporabnikov že prvi teden objavljanja. Tudi največje zvezde bloganja so začele kot zelenci in skrbno štele nove bralce.
Imate obilico konkurence
Razen če ne obravnavate sila nenavadnih in nevsakdanjih tematik, se boste morali sprijazniti z dejstvom, da bo vaš blog vsaj na začetku eden izmed mnogih. Še preden boste začeli, se je zelo koristno pozanimati, kaj lahko pričakujete od konkurence. Je v vaši “branži” na tisoče kvalitetnih blogov ali morda trije, pa še ti kopirajo drug drugega?
Na spletu niste vidni
Pri tem se morate vprašati podobno kot pri prvi točki in sicer, ali ste naredili dovolj, da je za vaš blog izvedel širni svet oziroma kako vas bodo bralci sploh našli. Je vaš tekst optimiziran do te mere, da ga bo mogoče najti v iskalnikih? Delite vsebino na družbenih omrežjih? Ste povedali prijateljem?
Kdaj objavljate?
T.i. timing oziroma časovni okvir objavljanja je precej pomemben. Kruta resnica je pač ta, da v času, ko so ljudje po službah (razen če se seveda osredotočate npr. na študente, ki zabušavajo na predavanjih) nimajo časa za branje vaših prispevkov, četudi so še tako dobri in zanimivi. Posledično so objave ob nepravem času množično spregledane.
Če si želite izvedeti več tudi o drugih načinih trženja na spletu, vam predlagamo seminar Kako uspešno tržimo na spletu?, več o družbenih omrežjih in trženju na le-teh pa izveste na seminarju Kako do “trend” ideje in družbena omrežja za podjetnike.
Pripravil: Gašper Meden
Deli na FacebookuDeli na Twitterju