Podpora strankam za marsikoga predstavlja pravo nočno mero, vendar je za ohranjanje vašega dobrega imena nujna. V tujini nekatera podjetja dobesedno tekmujejo, katero bo uveljavljalo bolj kreativne prijeme, članek pa vam bo predstavil nekaj ustaljenih osnov.
Tudi nobena skrivnost, da dobra podpora strankam predstavlja edinstveno priložnost za pridobivanje novih strank in kakopak ohranjanje starih.
Kritika pomeni lekcijo
Seveda se lahko kritike iz strani strank med seboj drastično razlikujejo – nekateri pač kritizirajo enostavno zaradi tega, ker jim gre tisti dan vse na živce -, vendar pa lahko utemeljene kritike pokažejo slabosti vaših storitev ali izdelkov. To hkrati pomeni priložnost za popravke.
Tudi veliki Bill Gates je dejal, da je najbolj nezadovoljna stranka lahko največja lekcija.
Ali veste, kaj sploh je dobro?
Logično nadaljevanje prejšnje točke. Če sami ne veste, kaj predstavlja kvaliteto v vaši panogi, se boste težko izboljšali do ravni, ko se bodo stranke k vam vračale.
Prisluhnite jim
Le tako boste izvedeli, kaj stranke dejansko pričakujejo oziroma potrebujejo. Sicer pa: kako boste brez mnenj sploh vedeli, kaj in kako ponuditi?
Ne zaspite na lovorikah
Ogromno podjetij praktično ne napreduje, ker zaspijo na lovorikah, češ da to vedno »vžge«.
Pripravil: Gašper Meden