Zanimivo je dejstvo, da višja cena ni tista, ki bo preprečila nakup. V ospredje namreč stopajo kakovost, inovativnost in funkcionalnost.
Podjetje, ki se želi na trgu uveljaviti in ostati na uglednem mestu, mora uporabnikom vedno nuditi kaj novega, izboljšanega ter skladnega s potrebami, ki nastanejo na trgu.
Boljše zadovoljevanje potreb potrošnikov od konkurentov je recept za uspeh. Zato pa so dolgoročno uspešnejša tista podjetja, ki dajo poudarek inoviranju.
Kaj pa sploh je inovacija?
Inovacija je vsaka novost, ki je potrjena iz strani trga. Lahko je nov ali le izboljšan izdelek ali storitev. Inovacija prinaša večjo uporabnost, rešuje nek problem, znižuje stroške, nudi dodano vrednost …
Cilj podjetij, ki se poslužujejo inovativnega pristopa je seveda povečanje obsega povpraševanja in s tem povečanje dobička.
Večja podjetja se ukvarjajo predvsem s tehnološkimi raziskavami in vpeljevanjem novosti v le te. Da pa ne bo zmotno prepričanje, da le ti spadajo v skupino inovativnih podjetij naj povemo, da so inovativna podjetja lahko tudi mala podjetja, ki vpeljujejo novosti.
Potrebno je le pogledati okoli sebe, poslušati svoje stranke in stopiti iz okvirjev v katerih poslujemo.
Podjetje Data d.o.o. vam ponuja edinstveno priložnost. Z namenom podpore tistim, ki ste ali boste ustanovili podjetje v letu 2013 in boste pri tem uporabljali inovativni pristop, nudimo brezplačno svetovanje na področjih ustanavljanja start-up podjetij, razvoju novih izdelkov, storitev ali postopkov, trženju, prodaji, ter finančnem načrtovanju.
Več si lahko preberete na tej povezavi: Brezplačno svetovanje
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.