Vsekakor smo v obdobju, ko je znanje tujih jezikov vedno bolj pomembno na vseh področjih, tudi v podjetništvu. Podjetja, ki ne poslujejo s tujino so danes bolj izjema, kot pravilo.
Pred časom je kot znanje tujega jezika valjalo že znanje osnovnih besed in zmožnost osnovnega sporazumevanja, danes pa se nivo znanja zvišuje. V različnih panogah se uporabljajo različni specialni termini, kar je značilno tudi za področje podjetništva. Zato je priporočljivo obiskati specializirani tečaj tujega jezika s katerim opravljate, ali na tako izobraževanje poslati svoje zaposlene.
Seveda je, kar se uporabe tiče, daleč v ospredju angleški jezik, v Sloveniji pa je precej visoko tudi nemški jezik, predvsem zaradi bližine Avstrije in Nemčije.
Poleg angleščine in nemščine pa se danes zelo veliko uporabljata tudi ruski in kitajski jezik. Velikost teh dveh trgov potiska ta dva jezika daleč v ospredje. Kitajščina je v tem primeru tako specifičen jezik, da je priporočljivo, če je cilj podjetja poslovanje z kitajskim trgom, zaposliti sinologa.
S tem si podjetje ustvari veliko novih poslovnih priložnosti ter odprtost mednarodnemu okolju.
Naložba v jezikovno izobraževanje ali zaposlitev lingvista je vsekakor odločitev, ki bo podjetju prinesla pozitivne rezultate.