Po zakonodaji EU lahko izdelek, ki ni v skladu z dogovorom, vrnete ali zahtevate njegovo popravilo v roku dveh let.
To velja za izdelke, ki ste jih kupili kjerkoli v EU. Garancija začne veljati od dneva dostave izdelka. Enake pravice veljajo za nakup v trgovini, preko spleta, po pošti, telefonu ali faksu.
Če gre za manjšo napako, vam denarja ne bodo vrnili.
Dodatna garancija
Pogosto vam prodajalci ponudijo tudi dodatno garancijo. Ta ne nadomesti obvezne dveletne garancije, ki še vedno velja. Izdelek, ki ste ga kupili, mora biti v skladu s prodajno pogodbo.
Če si premislite
V EU imate sedem dni časa, da prekličete spletni nakup in vse nakupe zunaj trgovine. Čas za razmislek začne teči na dan prejema blaga. Lahko ga vrnete tudi, če ste si enostavno premislili. V roku 30 dni vam mora prodajalec vrniti denar, vključno s stroški pošiljanja. Poštnino za vračilo pa morate poravnati sami.
Izjeme
Obdobje za razmislek pa ne velja za nakup letalskih in železniških vozovnic, koncertnih vstopnic in hotelskih rezervacij. Tudi za hrano in pijačo, poslane z dostavo. Če odpoveste rezervacijo počitnic, potovanja, nastanitve ali prostočasnih dejavnosti, prodajalcu ni treba vrniti kupnine.
Spremembe na tem področju bodo začele veljati s 13. junijem, ko bodo v veljavo stopila nova pravila o pravicah potrošnikov. Do takrat veljajo zgoraj napisana pravila.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumbDeli na FacebookuDeli na Twitterju