Ne glede na to s kakšno dejavnostjo se ukvarjamo imamo konkurenco, če ne v Sloveniji, pa v tujini. Včasih le-ta odlično opravlja svoje delo – takšna konkurenca je naš izziv, ali pa svoje delo opravlja malo slabše – tukaj imamo mi prednosti.
Pomembno je, da jo spoznam, jo do potankosti analiziramo ter se s konkurenco, če je le mogoče, tudi poslovno povezujemo.
Kako analizirati konkurenco?
- Uporabite splet ter poiščite 10 konkurentov, ki imajo dobro spletno stran (prava navigacija, vpadljiva prva stran, akcijske ponudbe, kontaktni obrazec,…)
- Nato se igrajte skritega kupca. Pokličite jih, se naročite na storitev ter opazujte, kako storitev izvajajo, zapišite si pluse ter minuse .
- Ko opravite 1 ter 2 korak najdite razlikovalne prednosti, ki jih boste lahko unovčili, kot dobro reklamo, dobro počutje strank (prijaznost, ustrežljivost, dostopnost,…)
Se je dobro z mojo konkurenco tudi povezati?
Seveda! Zakaj? Navedimo primer:
Odločite se, da boste začeli redno hoditi v fitnes. Izberete si trenerja, s katerimi ste zelo zadovoljni, nato pa gre trener za 2 meseca v tujino na izobraževanje.
Kaj je bolje:
- da vam trener samo pove, da gre ali
- da vam pove, da gre ter najde drugega trenerja, ki je približno tako dober kot on, vas svoji odsotnosti vsaj petkrat pokliče, vas vpraša če ste zadovoljni in če vam lahko kako pomaga?
Seveda je boljša druga možnost, saj vas bo njegova ustrežljivost ter prijaznost prepričala, da se boste k njemu vrnili takoj, ko bo to možno.