Prodajni proces je oblika komunikacije med kupcem in potrošnikom. Če menite, da gre le za potrebo po zaslužku in potrebo po določenem izdelku ali storitvi, se motite.
Ker gre pri prodaji za komunikacijo med dvema osebama, ne smemo pozabiti na čustveno noto.
Sigurno ste že bili na strani kupca in ste prodajni proces začutili zgolj kot potrebo po prodaji. Seveda je to lahko odbijajoče.
Vedno upoštevajte čustveno noto. Komunikacija naj bo pristna, na vaše stranke glejte kot na ljudi, ki jih želite poslušati in razumeti. Na tak način v stranki zbudite občutek zaupanja. Nihče se ne želi počutiti zgolj kot števila ali polna denarnica, katero je treba izprazniti.
Potrudite se spoznati svoje stranke in resnično razumeti njihove potrebe. To vam bo olajšalo tudi sam pristop do njih. Z malo psihološke žilice pa boste znali na podlagi njihovih potreb prilagoditi vašo ponudbo.
Brezplačno svetovanje in strokovna pomoč!
Dobra prodaja sega bistveno dlje od same osnove, ki zgleda preprosta in lahka. Naučiti se moramo sočutja, razumevanja, empatije in splošnega občutka za sočloveka.
Na tak način boste vedno korak pred tistimi, katerih namen je zgolj poseganje po dobičku.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.