Se prepoznate v opisu?
- Imate spletno trgovino in želite izvedeti, kaj o vas mislijo kupci?
- Se ukvarjate s trgovino v tradicionalnih kanalih in hočete izkoristiti nove priložnosti, ki jih omogoča splet?
- Nakupujete prek spleta in hočete vedeti, kateri spletni trgovci so najbolj zanesljivi?
Potem ne smete zamuditi letošnjega projekta Spletni trgovec leta in zaključne konference o spletnem nakupovanju sMind, ki bo 24. 11. 2015 na Ljubljanskem gradu!
Zakaj prijaviti svojo spletno trgovino?
S prijavo v projekt pridobite:
- poglobljeno analizo vaše spletne trgovine,
- možnost pridobitve značke Zanesljiv trgovec,
- kotizacijo za zaključno konferenco sMind.
Hkrati se potegujete za laskavi naziv Spletni trgovec leta! Pohitite s prijavo >>
Zakaj se udeležiti konference sMind?
Konferenca bo ponudila vpogled v glavo sodobnega potrošnika in s tem številne zanimive vsebine ter primere najboljših praks za različne skupine:
- spletne trgovce,
- trgovce v tradicionalnih kanalih in upravitelje blagovnih znamk,
- vse ostale, ki razmišljajo o zagonu spletne trgovine ali jih zanimajo sveži trendi na spletu.
Kaj je posebnost konference?
Organizator projekta Spletni trgovec leta, podjetje Ceneje d. o. o., bo na konferenci razkril dinamiko na slovenskem spletnem trgu. Tu je le nekaj najbolj svežih podatkov največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji:
- Intenzivnost spletnega nakupovanja v Sloveniji vztrajno raste – v primerjavi z letom 2013 je delež slovenskih kupcev, ki mesečno opravijo vsaj 1 nakup prek spleta, narasel za 58 %!
- Kontinuirano se zmanjšuje delež uporabnikov interneta, ki s spletnimi nakupi nimajo izkušenj – iz leta 2013 do danes je padel za 30 %!
- Slovenci sicer bolj zaupamo domačim spletnim trgovcem, a so za nas ponudbe tujih trgovcev vedno bolj relevantne – od lani je delež slovenskih kupcev, ki vsaj 1 od 10 nakupov opravijo v tujini, narasel za 12 %!
Pridobite vpogled v celotno raziskavo – prijavite se na konferenco še danes >>
Prvič v Sloveniji – ne zamudite!
V uvodniku konference se bo predstavil izjemno uspešen mednarodni podjetnik Stefan Jørgensen, ustanovitelj in direktor globalnega start-upa Itembase.com, ki ga uporablja že preko 120.000 spletnih trgovin po svetu. Razkril bo:
- Zakaj Itembase.com uporabljajo vse največje e-commerce platforme po svetu (Amazon, eBay …)?
- Kako lahko trgovci na enostaven način zagotovijo boljšo podporo strankam in boljšo nakupno izkušnjo?
- Kako lahko trgovci prodajo več z uporabo »big data«?
Oglejte si celotni program konference »
Na voljo je le še nekaj prostih mest!
Priključite se projektu Spletni trgovec leta in vstopite v skrivnostno ozadje nakupnega vedenja sodobnega spletnega kupca.
Pripravil: Ceneje.si
Deli na FacebookuDeli na Twitterju