Ustanovitev podjetja je v današnjem času le redko zares uspešna, če podjetnik svojih izdelkov oziroma storitev ne predstavi na spletu. Pri tem mora biti še posebej pozoren, da bo uporabniška izkušnja na njegovi spletni strani strankam prijazna. Bistvenega pomena torej ni izgled spletne strani, ampak njena uporabnost. O tem bomo govorili tudi na 10. Dnevih podjetništva, ki jih podjetje Data pripravlja v sodelovanju s Tehnološkim parkom Ljubljana.
Uporabniška izkušnja spletne strani je izkušnja obiskovalca, ki pride na spletno stran. Je izkušnja o tem, kako hitro na njej najde to, kar išče, kako hitro se mu odpirajo podstrani, kako dobro se znajde med posameznimi kategorijami na strani ter na kakšen način obiskovalec pride do želenih informacij. Dobra uporabniška izkušnja torej vodi do visoke prodaje. Kako pa jo lahko izboljšate?
Zakaj spletne strani niso produkt všečne grafike?
Podjetja morajo razumeti uporabnika in njegovo izkušnjo, kar bi moral biti njihov ključen izziv. Spletne strani morajo biti uporabne in ne nujno lepe. Spletne platforme bi morale torej biti rezultat premišljene uporabniške izkušnje. Žal se v Sloveniji še vedno (pre)pogosto srečujemo s praksami, ki bazirajo na všečnosti grafike in ne struktur, ki uporabnika učinkovito vodijo in integrirajo v zgodbo blagovne znamke. Kako spletne projekte načrtuje ekipa, ki dosega številne mednarodne in slovenske potrditve, bo na 10. Dnevih podjetništva predstavil direktor spletne agencije ENKI Jaka Lenardič.
Kaj še prinašajo 10. Dnevi podjetništva?
Program 10. Dnevov podjetništva, ki bodo 14. in 15. novembra v Ljubljani, je pester. Med drugim bomo govorili o spremembah na trgu dela, davčnih novostih (za normirance) in ženskem podjetništvu. Razpravljali bomo tudi o komunikaciji na delovnem mestu, predstavili trende v FinTech industriji ter izpostavili nevarnosti, ki jih prinašajo kriptovalute.
Udeležencem podjetniških dnevov pa nudimo možnost brezplačnih individualnih podjetniških svetovanj. Preverite, kako si lahko zagotovite svoj termin.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju