Donosnost naložbe (krajše: ROI) meri razmerje med dobičkom in oglaševalski stroški. Glede na vedno večjo uporabo pametnih telefonov, je na internetu dostopna aplikacije, kjer si lahko v parih korakih izračunate donosnost oglaševanja preko mobilnih telefonov.
Ste seznanjeni z terminom Return on investment (ROI) oziroma donosnost naložbe? Rezultat vam pove, koliko dobička ste ustvarili z oglasi v primerjavi s stroški, ki ste jih porabili za te oglase. Donosnost naložbe torej meri razmerje med dobičkom in oglaševalskimi stroški.
Novo orodje, ki nam bo v veliko pomoč pri izračunu je že dostopno na internetu. Izračun donosnosti se nanaša na marketing preko pametnih mobilnih telefonov, katerega se poslužuje vedno več podjetij. Računalo je uporabniku prijazno, saj nas vodi od točke do točke, kamor moramo vpisati vrednosti. Podatki, ki jih dobimo nam omogočajo vpogled v uspešnost oglaševalskih kampanj ter število kupcev, ki so prišli do našega podjetja/trgovine preko mobilne reklame. Omogoča nam tudi vpogled v ovrednotenje nakupov naših strank z uporabo različnih naprav (telefona, tablice, računalnika, ..)
Pripomoček, ki nam v celoti ovrednoti donosnost našega marketinga preko mobilnih telefonov, lahko najdete na tem naslovu: donosnost naložbe.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.