V enem izmed člankov smo že pisali, da je za mnoge podjetnike začetek tako težek, da ga primerjajo s skokom iz stolpnice brez padala. Priznati je treba, da ne gre za nič kaj spodbudne besede. Ker pa je v vsakem izmed nas nekaj James Bonda (ki je preživel skok iz letala brez padala), se tudi mi lahko »ujamemo« s skrbjo za našo blagovno znamko.
Izpostavili bomo nekaj vidikov, ki so kritični tako za preživetje vaše blagovne znamke (pod katero se prodajajo storitve in/ali izdelki). In če se zopet vrnemo k primerjavi skoka s padalom: tako kot ne moremo padati v nedogled, tudi vi ne morete odlašati z naslednjimi ukrepi.
Blagovna znamka vas bolj malo briga
Potencialne stranke želite na svoj obstoj »opomniti«, tako da enostavno morate poskrbeti osnovne »sestavine« blagovne znamke, kot je npr. logotip. Z njo namreč napravite prvi vtis na potencialne kupce, in najverjetneje vam ni v interesu, da bi bil slab.
»Samo da je« strategija se ne obrestuje
Sicer še vedno boljše kot nič, vendar ste še vedno resen kandidat/ka za trden padec. Blagovna znamka predstavlja vas in vaše podjetje, tako da je neukvarjanje z njo velika napaka in predvsem zamujena priložnost.
Preveč povedanega in premalo storjenega
Velike obljube strankam, ki se kasneje izkažejo za občutna pretiravanja, vam bodo služile izključno kot negativna publiciteta. To ne velja zgolj za »velike« stranke, temveč vse. Tudi »majhen« kupec ima prijatelje in znance, katere bo obvestil o (ne)kvaliteti.
Pojma nimate, kje ste
Seveda ne dobesedno, temveč razvoja vaše blagovne znamke sploh ne spremljate, Še huje je, če samo blagovno znamko obravnavate kot nepotrebno investicijo.
Pripravil: Gašper Meden
Deli na FacebookuDeli na Twitterju