Komunikacija je izrednega pomena pri navezovanju poslovnih stikov.
- Bodite dober poslušalec. Splošno znano je, da tisti, ki radi »pametujejo«, v družbi niso najbolj zaželjeni. Večina ljudi raje govori o sebi, kot pa posluša druge. Izredno uspešni ljudje pa imajo tako ogromno prijateljev in znancev ravno zaradi svoje odprtosti in sposobnosti navezovanja stikov.
- Osebo, s katero trenutno govorite, obravnavajte kot najpomembnejšo osebo na svetu. Pozornost je zagotovo dober pokazetelj spoštovanja do vašega sogovornika. Prijaznost in nasmeh imajo na osebe, s katerimi govorite, precej drugačen vpliv, kot pa npr. nezainteresiranost in zadrtost.
- Bodite razumljivi. Z razumljivim argumentiranjem boste prihranili čas in marsikatero preglavico. Nerazumljivi napotki in komentarji pogosto vodijo v napačne odločitve, nastanejo konflikti in temu primerni »stroški«.
- Če je le mogoče, se izogibajte konfliktom. Konflikti namreč ne vodijo nikamor. Človeška bitja ne vodi racionalno razmišljanje, temveč ego in predsodki. »Zmaga« v konfliktu morda pomeni vaše osebno zadovoljstvo, nikakor pa ne vodi do boljše rešitve.
Pripravil: Gašper Meden
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumbDeli na FacebookuDeli na Twitterju