Na kratko: kako in s katerimi ukrepi mora delodajalec zagotavljati varnost in zdravje pri delu?

Eno najpogostejših vprašanj pri tematiki varstva pri delu je zagotovo, kateri so tisti ukrepi, s katerimi delodajalec zagotovi delavcem varnost in zdravje pri delu. Članek vam na kratko povzame, za kaj vse je potrebno poskrbeti.

Sestanki so lahko tudi kratki

Sestanki so za nekatere prava muka, kjer komaj ostanejo budni, spet za druge edinstvena priložnost za t.i. brainstorming, ko lahko s pomočjo drugih mnenj pridejo do novih rešitev. Vsak izmed nas na sestankih prakticira svoje rituale, da od njih odnesemo kar največ. Poskusite z nekaj naslednjimi nasveti, kako sestanke skrajšati in napraviti produktivnejše!

Kaj se lahko naučimo iz lastnih napak?

Ljudje delamo napake. Natančneje, še vedno se išče človek, ki ni nikoli napravil nobene napake. Uspešne ljudi tako v grobem lahko razdelimo na tiste, ki so na poti naredili – s pomočjo sreče ali brez nje – manj napak in tiste, ki so se po napakah pobrali in se iz njih oziroma neuspeha nekaj naučili. Članek se bo osredotočil predvsem na slednje, saj sta povzročena napaka in neuspeh, ki sledi, lahko zelo boleča iz več vidikov. Ne gre oporekati modrosti, nadaljuj z branjem…

Kakšna je pravilna višina zavarovalne osnove?

Zagotovo ne zmanjka vprašanj o tem, kakšna je pravilna višina zavarovalne osnove, od katere plačujejo prispevke za socialno varnost samozaposleni in družbeniki v letu 2014.

Za učinkovitejše trženje se postavite v kožo potrošnika

Da zadržimo in pridobimo nove stranke, je potrebnega precej truda že s samo ponudbo izdelkov in/ali storitev. Vse preveč podjetij pa se pri tem tudi ustavi in popolnoma zanemari trženje. Ena izmed najenostavnejših metod za preverjanje učinkovitosti vašega trženja je zagotovo ta, da se preprosto postavite v kožo zainteresirane stranke.

Prehod iz zaposlenega v podjetnika

Trenutna služba vam ni všeč. Ste mnenja, da posedujete dovolj znanja iz stroke, želite si iti »na svoje« in nekam poslati nadrejene, skratka biti sam svoj šef. Četudi ste briljirali na dosedanjem delovnem mestu, je prehod iz »navadnega« zaposlenega na podjetnika precej večji, kot si mislimo.

Scroll to Top