Upokojenci in s.p. – 1. Del: Kaj pravi zakonodaja?

V zadnjem času se pojavlja veliko vprašanj glede statusa upokojenca, ki ima istočasno status samostojnega podjetnika. Zaradi preglednosti bo to serija dveh člankov, prvi se dotika pristojne zakonodaje.

Ali veste, kdaj postanete davčni zavezanec (DDV)?

Ne glede na obliko podjetja, z registracijo le-tega še ne postanete davčni zavezanec za namene DDV. To lahko postanete šele po prejeti odločbi, ki pa jo izda DURS izključno na podlagi vašega zahtevka (vloge) sicer na dva načina. 1.)    prostovoljna vključitev v sistem DDV (preko obrazca DDV-P2) Če želite biti DDV zavezanec, morate poslati (elektronsko preko eVEM ali eDavki) izpolnjen obrazec DDV-P2 na Davčno upravo RS. DDV zavezanec boste tako postali šele takrat, ko boste prejeli od DURS odločbo. Do takrat pa ne nadaljuj z branjem…

DURS poostreno na sejmih in stojnicah

V sodelovanju s Carinsko upravo RS so se v aprilu 2014 začele izvajati informativno-preventivne aktivnosti pri prodajalcih na sejmih in organizatorjih sejmov.  Namen le-teh je krepitev zavedanja o vseh pojavnih oblikah neustreznega plačevanja davčnih obveznosti, do katerih pride zaradi neevidentiranega gotovinskega prometa. Od julija do predvidoma septembra pa se bodo na sejmih in stojnicah po vsej Sloveniji izvajali poostreni nadzori. Hkrati pri DURS-u opozarjajo, da mora kupec za vsako plačano storitev ali blago vedno prejeti račun.

Pasji ranč – varstvo psov

Si želite, da bi vaš kosmatinec ostal aktiven in negovan kljub vaši odsotnosti?

Trženje za novopečene podjetnike

Začetni cilj novoustanovljenega podjetja je zagotovo ta, da pridobi na prepoznavnosti in pozornosti ter ponese svoje sporočilo v svet. To je vsekakor nemogoče brez ciljne »publike«, katere del je vsekakor cilj spreobrniti v kupce. In kako bomo to dosegli, če pa nimajo pojma, kdo sploh smo, kaj šele da bi kaj vedeli o naših produktih in storitvah?

Izražanje mnenj na spletu

Komunikacija na spletu je danes izrednega pomena, če želimo (mi in naše podjetje) postati vidnejši in bolj prepoznavni. Vendar pa ta komunikacija ne more in ne sme biti t.i. »kar nekaj«, temveč moramo vzeti v okvir nekatere predpostavke, preden začnemo razlagati, kaj nam leži na srcu.

Scroll to Top