Vsak podjetnik ali podjetnik v nastajanju se sooči s takšnim ali drugačnim partnerstvom oziroma poslovnim sodelovanjem na tisoč in en način. To prinaša številne koristi, lahko pa se izkaže za ne spet tako koristnega. V nadaljevanju si preberite nekaj nasvetov, da si prihranite težave.
Kot vedno – pridobite čim več informacij o partnerju
O partnerju se pozanimajte kolikor se le da lahko. Četudi je na vas napravil super prvi vtis pa je to popolnoma brezpredmetno, ko bi izvedeli, da ga zaradi goljufij lovi pol Evropske unije.
Konec koncev gre za neke vse tveganje, sami pa veliko pripomorete k temu, kako veliko.
Uredite pravne in računovodske obveznosti
Vsak dogovor mora končati kot črno na belem v pogodbi, katero naj preverita tako vaš odvetnik oziroma pravni svetovalec kot tudi računovodja zaradi morebitnih davčnih zapletov.
Plan B
Četudi ste še tako prepričani, je nadvse koristno poskrbeti za t.i. plan B, kjer se boste zaščitili (oziroma vi in vaše premoženje, npr. z določili v pogodbi) in pripravili izhodno strategijo, v kolikor situacija nanese na neljube dogodke.
Ne pozabite kdo ste!
Naj vas sodelovanje ne zanese. Zelo težko se boste sprijaznili s končnim rezultatom, če boste ves čas mislili, da se stvari odvijajo dobro, na koncu pa spoznali do to niste več vi. To se nanaša npr. na izgubo identitete vaše blagovne znamke.
V kolikor potrebujete kakršno koli svetovanje s pravnega ali področja davkov ter računovodske storitve, smo dosegljivi na 01 600 1530 ali po elektronski pošti [email protected]
Pripravil: Gašper Meden
Deli na FacebookuDeli na Twitterju