Nasveta za najboljšo prodajo izdelka ali storitve v vašem podjetju žal ni, tako, kot ne obstaja idealen nasvet za shujševalno dieto.
Dobro je, da se poslužujete različnih tehnik »privabljanja« vaših strank. Podajamo vam nekaj nasvetov, kako se tega lotiti v vašem podjetju:
Pošiljanje e- pošte ciljnim strankam preko posrednikov
Določena podjetja vam nudijo kot marketinško storitev podjetja, posredovanje vaše predstavitve podjetja preko e- novic. Pozanimajte se kdo so njihove ciljne stranke. V kolikor zajemajo vaše ciljno publiko, se oglaševanje izredno splača, saj ste si s tem pridobili kar 50 % možnosti pridobitve novih strank.
Nudite brezplačne informacije
Pridružite se spletnemu forumu ter nudite pomoč z odgovori na zastavljena vprašanja, napišete članek ter ga objavite na brezplačnih straneh in ga povežete z matično stranjo podjetja, nudite del informacij brezplačno tudi vašim potencialnim strankam.
Povežite se
Povežite se s poslovnimi partnerji ter oblikujte mrežo. Vi oglašujte na njihovi spletni strani, oni na vaši, nudite različne vrste popustov v kolikor se za partnerjevo storitev odločijo preko vas, omogočite stranki lažje informacije o vašem tiskarju, oblikovalcu spletnih strani itd.
Berite lokalni časopis
Tako boste ostali na tekočem, kaj se dogaja v vaši okolici. Če preberete zgodbo, da eden izmed vaših tekmecev zapira vrata poslovanja, je to čas, ko je dobro da oglašujete v lokalnem časopisu ter potencialne stranke, ki so bile prej uporabnik konkurenčne storitve opozorite nase.
Udeležujte se sejmov
Naredite si seznam sejmov, ki se jih želite udeležiti ter nato razpošljite povpraševanje za stojnice ter cene udeležbe. V kolikor ugotovite, da se bodo vaši stroški najema pokrili s promocijo ter prodajo vaših izdelkov oziroma storitev, se udeležba vsekakor splača, saj s tem večate svojo prepoznavnost in širite mrežo.