Psihologija in podjetništvo, podjetništvo in psihologija. Kaj imata skupnega?
Več, kot bi si mislili.
Dober podjetnik mora namreč budno spremljati dogajanje okoli sebe. Odzivi kupcev, partnerjev ali celo konkurence povejo več, kot bi mislili.
Seveda je dobra lastnost podjetnika zaupanje v svoj produkt ali storitev. Vendar je to lahko dvorezen meč. Hitro se namreč zgodi, da postane zaslepljen. Tako ne opazi razvijanja sveta okoli sebe, kar lahko povzroči, da njegov izdelek ali storitev zastara.
Najtežje delo takšnega podjetnika je priznanje, da njegov izdelek ali storitev nista več aktualna.
V takem trenutku pa nastane še nekaj dodatnega dela. Analiza trga in iskanje pravih razlogov za odklon. Le to lahko pokaže na razloge, zakaj se stranke obračajo drugam.
Rezultate imate pred sabo. Vi ste na potezi.
V tem primeru je dober nasvet naslednji: Ne izgubljajte denarja v namen prepričevanja strank, da vaš izdelek ali storitev potrebujejo. Raje se prilagodite njihovim potrebam in jim ponudite tisto, po čemur hrepenijo.