Velikokrat se pritožujemo, da ima dan premalo ur za vse naloge, ki jih moramo opraviti. Predvsem samostojni podjetniki se s to težavo srečujejo vsakodnevno. Kako si lahko pomagate do večje produktivnosti?
Organizirajte svoj delovni prostor!
Če ste organizirana oseba, imate lažji nadzor nad svojim urnikom in lažje najdete stvari, ki jih pri delu potrebujete. Organizirajte svoj delovni prostor po svoje, tako da boste imeli občutek nadzora.
Pozabite na »multitasking«!
Vi lahko razmišljate o več zadevah naenkrat, vaše telo pa temu ne more slediti. Enostavno ne morete sodelovati v več projektih hkrati, zato niti ne razmišljajte o tem. Osredotočite se na eno stvar naenkrat in jo naredite dobro.
Zapišite seznam
V delovnem prostoru imejte zvezek, pisalni blok ali tablo in zapišite seznam vsega, kar imate v načrtu tisti dan. Tako boste pomirjeni, ker zagotovo ne boste pozabili na katero od nalog. Lahko nehate razmišljati o njih in jih opravite eno za drugo.
Koledar
Zapišite si roke za dokončanje nalog, sestanke, telefonske pogovore in vse, kar imate v načrtu opraviti v prihodnosti. Če se hitro zatopite v delo, vam ni treba ves čas pogledovati na uro. Nastavite si alarm in delajte brez pritiska.
Seznam Za in Proti
Katere naloge so pomembnejše? Zakaj? Katera bo prinesla največ koristi podjetju? Po teh kriterijih določite, katere naloge imajo prednost in stojte za svojimi odločitvami.
Manj je več
Vzemite si odmor, ko čutite, da ga potrebujete. Za 15 minut si razbistrite misli in se polnih moči vrnite na delo.
Pri delu lahko naredite več, če upoštevate teh nekaj predlogov. Poskrbite, da vas drugi ne motijo med vašim delovnim procesom in poslušajte svoje telo. Če delate pod pritiskom, lahko hitro spregledate kako napako in si priskrbite še več dela, kot ga že imate.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumbDeli na FacebookuDeli na Twitterju