Ko začnete s svojim poslom, vse in vsakdo zahteva vašo pozornost. Nenehne motnje so del službe, ki pa na žalost tudi zmedejo vašo osredotočenost.
Če se naučite, kako učinkovito opravljati več opravil hkrati, tudi, ko imate okoli vas vse polno motečih elementov, boste lahko sledili vsem delovnim nalogam in tudi povečali svojo delovno produktivnost.
Dobro je vedeti, da človeški možgani niso ustvarjeni, da počnejo več stvari hkrati, ampak, da le razdelijo delo. Če želite delati več stvari hkrati, jih delajte kot eno skupno nalogo.
V nadaljevanju objavljamo 3 tehnike, s katerimi boste lahko učinkovito opravljali več del naenkrat v kaotičnem in motečem delovnem okolju:
1. Opravljajte podobne naloge skupaj
Ko opravljate delo, se vaši možgani aktivirajo glede na vašo nalogo, ki jo morate opraviti. Če začnete v naslednjem trenutku opravljati popolnoma drugačno delo, se morajo vaši možgani prilagoditi novi nalogi. Torej preklop na drugo nalogo ustvarja vašim možganom dodatno delo, s tem pa izgubljate dragocen čas. Naš nasvet je, da opravljajte čim bolj podobne naloge naenkrat, saj se v takih situacijah vašim možganom ni potrebno veliko prilagoditi.
2. Naj bo vaš spisek delovnih nalog viden
Če delate v kaotičnem okolju poskrbite, da si naredite sistem, da pomembnih nalog ne pozabite izvesti. Spisek delovnih nalog vas bo vedno znova opozarjal, kaj vse morate postoriti.
3. Izkoristiti odmore za pregled novih informacij in nalog
Ena od nevarnosti večopravilnosti je, da vpliva na vaš spomin. Ker delate več stvari hkrati in hitro, vaš spomin težko sledi vsemu dogajanju. Vsakih nekaj ur si vzemite odmor in preglejte narejeno delo. S tem si boste v spominu poustvarili celoten proces in si boste pomembne informacije tudi zapomnili.
Povzela in priredila: Špela Grošelj, DATA d.o.o.
Vir: Entrepreneur