Podjetniki se najbolj zavedajo dragocenosti svojega časa, zato neprestano stremijo k temu, da bi svoje delovne procese optimizirali. Včasih vam delovno okolje in osebne navade nevede kradejo čas, brez da bi se tega zavedali.
V tem kratkem članku navajamo nekaj aktivnosti, katere vam nevede jemljejo čas:
Družbena omrežja
Le-ta sicer omogočajo, da ste v koraku s časom, a vas hkrati omejujejo pri izpolnjevanju delovnih nalog, v kolikor jih obiskujete prepogosto.
Mobilni telefoni
Klici in sporočila so moteča, v kolikor opravljate delovno nalogo, ki od vas zahteva osredotočenost in pozornost. Med delom zato poskusite vaš mobilni telefon uporabljati res le v nujnih primerih.
Kaotično delovno okolje
Pri opravljanju dela so lahko moteči dejavniki velika ovira za doseganje produktivnosti. Poskusite iz neposredne bližine odstraniti dejavnike, ki na vas vplivajo negativno.
Osveževanje e-pošte
Neprestano osveževanje e-pošte vam lahko nezavedno odvzame precejšnje število delovnih minut. Ko se to dogaja zelo pogosto, se te minute spremenijo v ure in vaša produktivnost je lahko precej zmanjšana.
Brskanje po spletu
Vse, kar na spletu ni neposredno povezano z vašimi delovnimi opravili, vam krade čas za delo. Priljubljene spletne strani si pustite za prosti čas, med delom pa bodite osredotočeni na svoje obveznosti.
Seveda obstajajo tudi drugi dejavniki, zaradi katerih je lahko vaša produktivnost nižja od vaših realnih zmožnosti. Vsaj kakšen dan se izognite zgoraj navedenim razvadam in ocenite, ali negativno vplivajo na vaš delovni proces.
Pripravil: Luka Kalaš, Data d.o.o.