Čeprav se ljudje izpostavljajo različnim oblikam tveganja in velikemu številu ur ob zagonu in razvoju novega podjetja, je v ospredju dejavnik, ki jih navdihuje, da se usmerijo v podjetništvo svoboda in pojem »biti sam svoj šef«. Kateri dejavniki pa izstopajo pri ženskah?
Kljub predsodkom, katerih je vsak dan manj, se vedno večji del ženske populacije odloča za podjetniško pot.
To je način, ki kljub tveganju in velikemu časovnemu vložku predstavlja svobodo pri razporejanju časa. Je pa veliko žensk, ki so v prvi fazi mame, kar je zadostna motivacija za odprtje svojega manjšega podjetja, sedež katerega je lahko kar njihov dom.
Tak način dela predstavlja veliko fleksibilnost in možnost združitve potrebe po delu in želje po vzgoji otrok.
Na drugi strani je velika motivacija za ustanavljanje lastnega podjetja potreba po neodvisnosti. Podobno je pri moških podjetnikih, vendar je pri ženskah, kljub vedno večji enakopravnosti, velik dejavnik neodvisnost tudi od moškega.
Seveda ne smemo pozabiti na nagon za preživetje. Slabi ekonomski pogoji, visoka stopnja brezposelnosti in ločitev so idealni pogoji v katerih se razvijejo najbolj kreativne in inovativne ideje, ki so nemalokrat podlaga za zelo uspešen posel.