Ko bodoči podjetnik ustanavlja podjetje, je pogosto v dilemi glede objave podatkov. Bo javna objava kontaktnih podatkov v različnih spletnih imenikih koristna?
Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES) je dopolnila pojasnilo z naslovom “Javna objava kontaktnih podatkov” svojih strank pri postopkih vpisa, spremembe in izbrisa gospodarskih družb in drugih subjektov. »Kontaktni podatki niso obvezni, vendar je zelo priporočljivo, da stranka posreduje kontaktni podatek, ki bo služil AJPES za komunikacijo, če bo le-ta v postopku reševanja prijave potrebna. Če stranka želi, da so njeni kontaktni podatki javno objavljeni, pa lahko to označi z izbiro možnosti »kontakt naj bo objavljen,” pojasnjujejo na AJPES-u.
Na VEM točko tudi po nasvet
Referenti na naši VEM točki vas bodo zanesljivo vodili skozi celoten postopek ustanovitve podjetja. Z bodočim podjetnikom bodo predebatirali, kako bi javna objava kontaktnih podatkov vplivala na njegovo poslovanje. Za frizerje, manikerje, odvetnike, lektorje… je javna objava podatkov skorajda nujna. Če pa svojega poslovanja ne želite širiti z novimi strankami in če pri delu potrebujete mir, javna objava vaše telefonske številke ni dobra ideja. In še nasvet: v poslovne namene nikar ne uporabljajte elektronskega naslova, ki ne deluje profesionalno. Naslov »[email protected]« je morda zvenel primerno v osnovnošolskih letih, ko ste ga odprli. Vstop v poslovni svet je skrajni čas, da si izberete resen elektronski naslov.
AJPES še pojasnjuje, da so v primeru, da stranka želi objavo svojih podatkov, dolžni podatke posredovati uporabnikom za ponovno uporabo, ki te podatke lahko objavljajo v svojih storitvah, npr. v spletnih imenikih. In pozor: izbira javne objave podatkov ni več prednastavljena, temveč jo je potrebno izrecno označiti.
Na vse to vas bodo opozorili naši usposobljeni in izkušeni svetovalci na VEM točki. Pri nas lahko ustanovite s. p., popoldanski s. p. ali d. o. o. Če se še niste odločili za pravno obliko svojega podjetja, vam bo v pomoč prispevek S. p. ali d. o.o.? Ali še bolje: udeležite se našega brezplačnega izobraževanja Prednosti in slabosti samozaposlitve.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju