Prvi korak na poti do uspešnega poslovanja je določitev ciljne skupine oziroma kupca.
Poslovanje bo potekalo precej lažje, če si boste odgovorili na vprašanja, s katerimi boste določili profil vašega kupca. Slika, kje oglaševati in na koga se obrniti, bo takoj jasna.
Napaka, katero dela precej podjetnikov začetnikov je, da tega koraka ne upoštevajo. Težava nastane, ko porabijo precej časa in denarja v oglaševalske namene, kljub temu pa je rezultat slab, saj niso ciljali na prave profile ljudi.
Upoštevajte naslednja vprašanja:
Kako vaš kupec izgleda, koliko je star/a, je moški ali ženska?
Kaj je tisto, kar mu/ji je pomembno? Na tej točki si vzemite dovolj časa, saj bo ta lastnost narekovala kupčeve potrebe in želje.
Kje in kaj dela ter s čim se ukvarja v prostem času?
Ne smemo pa pozabiti na najpomembnejše vprašanje. Kaj je tisto, kar vašemu kupcu primanjkuje, kakšni so njegovi problemi in seveda, kaj želi od vaše ponudbe.
Ustvarite natančen profil končnega kupca. Velika verjetnost je, da se bo zgodilo odstopanje, vendar to je le plus za vas.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.