Pomemben dejavnik uspeha vsakega podjetja je zagotovo tudi “kemija” med sodelavci oziroma zaposlenimi, za katero pa ne šteje vedno le znanje.Delček celote je seveda posameznik. Objavljamo nekaj nasvetov, kako postati nepogrešljivi del podjetja.
Dobri medosebni odnosi in poznanstva
Jasno je, da le stežka sodelujemo z nekom, s katerim se ne razumemo, kar je vsekakor zelo slabo za kolektiv (ne le v podjetništvu, temveč nasploh) pa tudi za posameznika.
Temu primerno se še kako splača imeti velik krog poznanstev, s pomočjo katerih spoznavate različna znanja in razlike med ljudmi. Tako vam lahko ravno zaradi dobrih medosebnih odnosov v težavah nekdo priskoči na pomoč oziroma vas “reši”.
Osredotočenje na znanje in izkušnje
Vsi poznamo primere ljudi oziroma zaposlenih, ki jih bolj kot napredek po znanju in izkušnjah zanima napredek v hierarhiji podjetja. To so t.i. “grebatorji”, katerih ne mara praktično nihče, spori pa se ko navadno končajo z metanjem polen pod noge.
Nasprotno bo napredek v znanju, medosebni inteligenci in drugih izkušnjah imel popolnoma nasproten učinek. Zaželjeni boste v vsakem kolektivu ali podjetju! Tudi nekaj dodatnega truda (ali ang. going the extra mile), da bo delo dobro in predvsem pravočasno opravljeno, nikakor ne more škoditi!
Nekaj dodatnega znanja vam definitivno lahko dajo tudi naša izobraževanja!
Medsebojno spoštovanje
Ta točka je precej povezana s prvo, torej dobrimi medosebnimi odnosi. Izkazovanje spoštovanja po principu “obnašaj se do drugih, tako kot bi sam želel da se drugi obnašajo do tebe” se izkaže za posebej koristnega, ko ne gre vse po načrtih in se mnenja pogosto krešejo.
Tako vas bodo tudi ostali precej bolj spoštovali in vas velikokrat vprašali za nasvet ali pomoč!
Pripravil: Gašper Meden
Deli na FacebookuDeli na Twitterju