Go to Top

Kaj storiti, da bodo uporabniki zaupali vaši spletni trgovini?

Vedno več podjetnikov se zaveda, da je spletna trgovina danes praktično nujna,e še posebej ko govorimo o internacionalizaciji oziroma prodoru na tuje trge. Temu primerno se je povečalo tudi število spletnih trgovin, vendar pa kvantiteti kvaliteta ne sledi vedno. Uporabniki se ob poplavi spletnih trgovin oziroma spletnih prodajalcev upravičeno sprašujejo, kaj je “prava” trgovina in kaj “nateg”.

Kaj storiti, da bodo uporabniki zaupali vaši spletni trgovini?Za večje zaupanje uporabnikov poskrbite za naslednje lastnosti ne le spletne trgovine temveč tudi spletne strani:

Hitrost

Živimo v času, kjer je hitrost edistvenega pomena, saj vsakdo skuša na takšen in drugačen način pridobiti na času. Temu primerno nihče nima časa, še manj pa potrpljenja, da bi čakal, ko se vaša spletna stran predolgo “nalaga”.

Oblikovanje

Oblikovanje mnogi strokovnjaki povezujejo s tako imenovano “make or break” situacijo, torej enega izmed najbolj odločilnih faktorjev, ki prepriča uporabnika tako k vpogledu, še bolj pa k nakupu. Vizualnost pač šteje.

Transparentnost

Ker se veča število spletnih goljufij, je zelo pomembna tudi transparentnost oziroma “politika” varovanja uporabnikovih podatkov. Med transparentnost lahko vključimo tudi podatke o vas oziroma o vašem podjetju. Bolj boste “izpostavljeni”, posledično bolj vam bodo tudi zaupali.

Vključenost družbenih omrežij

Več kot 50% ljudi se pred nakupom o le-tem prej pozanima tudi na družbenih omrežjih, ki so postala glavni medij t.i. marketinga od do ust (ang. word of mouth). Če vaša spletna trgovina vključuje aplikacije popularnih družbenih omrežij kot sta Facebook in Twitter, boste izdatneje pridobili na zaupanju uporabnikov.

 Varnostni sistem

Če vašo stran (in seveda spletno trgovino) vključuje in varuje priznana antivirusna zaščita, to velja za zelo dober znak, da je vaše poslovanje zelo varno in primerno za uporabnike, ki lahko tako brezskrbno brskajo po vaših izdelkih in storitvah.

Pripravil: Gašper Meden


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja