Go to Top

Optimizacija spletne strani za iskalnike (1. del)

Ko ste enkrat imeli izdelano spletno stran ste verjetno opazili, da brez obiska na spletni strani ni prodaje. Obiskanost strani je tudi odvisna kako enostavno vas lahko najdejo.

Optimizacija spletne strani za iskalnike (1. del)

Začnejo se vam porajati vprašanja “Kako naj stran optimiziram za iskalnike?”, “Katere ključne iskane besede naj uporabim?”, “Kako naj pišem blog, da ga bodo ljudje našli, …”, … itd.

To so zelo pomembna vprašanja in nanje odgovoriti ni enostavno. Vendar, če hočete preživeti brez dobre uvrstitve v iskalnikih (SEO optimizacije) ne bo šlo. Pomembno je vedeti in razumeti, da je SEO samo del spletnega marketinga in ni ločen od ostalih oglaševalskih aktivnost kot so pisanje bloga, objavljanje na socialnih omrežij, …itd.

Kaj pomeni SEO?

SEO je angleška kratica za “Search Engine Optimization” in pomeni optimizacija vsebine na spletne strani za iskalnike. Bolj natančno pomeni implementacija določenih tehnik, ki bodo vplivale na iskalnik, da bo vašo stran prikazal med določenimi iskalnimi zadetki – z željo čim višje uvrstitve oziroma pozicije. Treba je izpostaviti, da SEO tehnike ne vplivajo oziroma zagotavljajo visokih uvrstitev, vsekakor pa iskalnik (Google, Najdi, Yahoo, Bing, ..itd) lažje prepozna o čem vaša spletna stran govori.

Optimizacijske tehnike, ki se uporabljajo ne smejo biti manipulativne ter zavajujoče z namenom, da bi pridobili višjo uvrstitev. Ne le, da je to rizično, temveč tvegamo tudi izbris celotne domene iz iskalnega indeksa. Te tehnike se v žargonu imenujejo “Black Hat” in samo redki si upajo posluževati tega načina.

Celoten poslovni model Googla temelji na kvalitetnih iskanih zadetkih oziroma serviranju najboljših rezultatov uporabnikom. To pa lahko zagotovijo samo strani, ki imajo svežo in kvalitetno vsebino. Zato je pomembno, da ko govorimo o SEO-tu, govorimo o kreiranju vsebine in ne o kakršnikoli vsebini ampak o dobri vsebini. Če vam Google hoče dopovedati, da morate ustvarjati dobro vsebino za uvrstitev v iskalniku, potem morate fokus usmeriti v kreiranje SEO vsebine.

2. del najdete na tem linku.

Podjetje Data d.o.o. vam ponuja zanimiv nabor izobraževanj, med drugim tudi seminar Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu, kjer lahko izveste veliko več spletnem trženju.

 

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja