21. in 22. maja 2013 se bo v Portorožu odvijala 18. Slovenska marketinška konferenca. Tema letošnje Slovenske marketinške konference je Marketing s pogumom: naprej!.
Glavni govornik konference je Patric D. Cowden, Topmanager and Entrepreneur in Leadership.
Osrednja tema konference je marketing s pogumom, ki se nanaša predvsem na strategije in taktike, ki se jih morajo podjetniki posluževati v času, ki ni skop s spremembami na finančnih ter ekonomskih trgih. Kako je potrebno polagati dodatno pozornost na obnašanje in želje potrošnikov, prilagojene njihovi kupni moči.
Teme o katerih se bo govorilo na konferenci so tudi:
– korporativna strategija in spremembe, ki jih prinašajo spremenjeni trgi; zakaj je marketinška strategija glavni odgovor na spremembe,
– regionalni in globalni preboj; kako so nekatera slovenska podjetja in njihovi vodje postali regionalni ali globalni nišni zmagovalci,
– kako lahko dobri odnosi izboljšajo marketinško učinkovitost in uspešnost (ustvarjanje kreativne marketinške kulture v podjetju),
– kako tehnologija spreminja marketinška orodja in pristope,
– predstavitev uspešne osebne zgodbe.