Logotip, ki pritegne vsakogar, je vsekakor ideal
Vsakdo, ki začenja s poslovanjem in ustvarjanjem identitete podjetje, si postavlja to vprašanje. Logotip podjetja mora spodbuditi potencialne stranke, da izvedo več o določenem podjetju ali storitvi. Kako pripraviti dober logotip?
Raziskava ciljne skupine
Kdo so vaši ciljni kupci? Kako živijo? Kaj bi jih pritegnilo? Identificirajte svojo ciljno skupino kupcev in raziščite, kaj bi jih pritegnilo. Mlade kupce bo pritegnil moderen logotip živih barv, za starejše je pa pomembnejša tradicija in varnost.
Izbira imena
Za izbiro imena podjetja se vprašajte, kaj vaše stranke potrebujejo? Po tem, ko določite, kakšno sporočilo mora blagovna znamka odsevati, ustvarite ime, ki se z njim ujema.
Regres – koliko in do kdaj izplačilo v letu 2021
Izdelava
Pri sami izdelavi logotipa se morate osredotočiti na nekaj reči. Ta mora izgledati odlično na več različnih površinah, pa če gre logotip na spletno stran ali pa na majico. Vsebovati mora nekaj, kar bo pritegnilo ljudi in pošilja jasno sporočilo. Mora biti enostaven in prilagodljiv.
Oblikovanje
Odločite se, kaj želite vključiti v vaš logotip. Ali bo ta vseboval besede, znake ali mogoče sliko? Veliki logotipe, ki jih poznamo dandanes, je mogoče takoj povezati z podjetjem. Pomislite na primer na Apple jabolko, ki je znan skorajda vsem. Barvna shema mora biti v skladu z identiteto blagovne znamke. Dober logotip vsebuje tudi duhovit in nepozaben stavek. Samo pomislite na Nike slogan, Just Do It. Kot celota mora logotip ustvarjati vizualno dober učinek.
Pri procesu razvijanja logotipa se zabavajte, bodite izvirni in ustvarjalni!
Pripravila Maja Bohar