Preden se poglobimo v samo trženje storitev, izdelkov ali samega podjetja, moramo opredeliti trženjske cilje.
Pri opredelitvi trženjskih ciljev opredeljujemo kaj želimo doseči in v kolikem času.
Seveda moramo, če želimo biti pri načrtovanju trženja uspešni, imeti natančno razdelano poslanstvo in vizijo. To je osnova iz katere bomo izhajali pri nadaljnjem načrtovanju trženjskih strategij. Bomo nagovarjali manjšo, bolj ciljno usmerjeno skupino ali bomo delali na kvantiteti in nagovarjali maso?
Cilji, katere bomo določevali, morajo biti dosegljivi in merljivi. Točno določite tudi načine merjenja ciljev ter določite časovni okvir le tega.
Po navadi podjetja merijo prodajo, dobiček in/ali tržni delež.
Če želite doseči, da boste v očeh uporabnikov videti, kot bi želeli, ne glede na konkurenco morate določiti s kakšno ponudbo in podobo boste do tega dostopali. Določite kakšen je veš položaj na trgu in kakšen je položaj konkurentov. Točno določite preference uporabnikov, tako boste lahko trženje prilagodili njim.
Samo načrtovane in tudi udejstvovanje vzame kar nekaj časa. Vendar je zagotovljeno, da boste sčasoma zasedli tisto mesto na trgu, katerega ste si zadali.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.