Ste se kdaj vprašali, če vaša vizitka res odraža tisto, kar si želite sporočati vašim strankam?
Vizitka, oblikovanje le te in dober razmislek, katere informacije bomo z njo podajali, je zelo pomembno marketinško orodje.
Kljub temu, da se ljudje z izgledom vizitke na prvi pogled ne ukvarjajo preveč, se podzavestno pozitivno odzovejo na kvalitetne in lepo oblikovane vizitke.
Ob razmišljanju o svoji vizitki se poglobite v svoj posel in podobo, ki jo želite prikazati drugim. Nikar ne kopirajte in se zgledujte po konkurenci, saj želite izstopati iz množice.
Ob izdelavi vizitke ne bodite skopi. Dobra in kvalitetna vizitka odraža vašo kvaliteto.
Vizitko oblikujte jasno in pregledno.
Vključite močan slogan. Vizitka je tisto mesto, kjer lahko izpostavite svojo dejavnost ter tisto, zaradi česar naj bi se stranke odločile za vas.
In najpomembnejše: vizitke imejte vedno pri roki. Nikoli ne veste, kdaj lahko srečate potencialne stranke ali partnerje.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.