Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

Partner se predstavi: Šnopc o’tecca – prva specializirana prodajalna slovenske žgane pijače

Data d.o.o. čas branja 0min 45s

Šnopc o' tecca je prva specializirana prodajalna za žgane pijače slovenskih pridelovalcev. Miha in Matic Močnik sta brata, mlada podjetnika, ki sta veliko tvegala in uspela. Njuna vizija o predstavitvi slovenske žgane pijače Slovencem in tujcem se je uresničila.  Podjetniško pot sta začela z vizijo oživiti in nadaljevati stare navade Nadaljuj z branjem

Agresivne poslovne prakse

Data d.o.o. čas branja 1min 5s

Poleg zavajajočih poslovnih praks, o katerih smo pisali včeraj, so lahko kaznive tudi agresivne poslovne prakse. Nepoštene poslovne prakse delimo v zavajajoče in agresivne poslovne prakse, urejene so z evropskim in slovenskim pravom. Za agresivne poslovne prakse bo šlo v primeru, če podjetje z nadlegovanjem, prisilo ali nedopustnim vplivanjem (8. Nadaljuj z branjem

Zavajajoča poslovna praksa je lahko kazniva

Data d.o.o. čas branja 1min 40s

Zavajajoča poslovna praksa je po evropskem in slovenskem nacionalnem pravu lahko kaznovana. Le-ta se šteje za prekršek, določena je visoka globa, možna pa je tudi vložitev tožbe proti kršitelju. Nepoštene poslovna praksa je kazniva tako na ravni EU kot v slovenski zakonodaji. Na ravni EU je bila leta 2005 sprejeta Nadaljuj z branjem

Čezmejno poslovanje in DDV

Data d.o.o. čas branja 1min

V Evropski uniji veljajo posebna pravila za DDV in čezmejno poslovanje.  Ustanovitev podjetja v EU pomeni tudi, da mora plačati DDV za večino prodanega blaga in storitev. V Evropski uniji se uporabljajo standardna pravila za plačevanje DDV. Uporaba stopenj DDV se po državah razlikuje. DDV se torej obračuna za večino Nadaljuj z branjem

Kako biti inovativen?

Data d.o.o. čas branja 1min 25s

Inovativnost je konkurenčna prednost in strateška prioriteta. Inovativnost ni prirojena, lahko se je priučimo, če začnemo razmišljati izven okvirov. Poiščite vzroke. Vsak dan se soočamo z ovirami, ki jih moramo premostiti, nikoli pa se ne vprašamo, kaj je vzrok težav in kako jih rešiti. Raziščite temelje problema. Spoznajte svoje kupce. Nasvet, Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si