Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

Izpit iz varnosti in zdravja pri delu

Data d.o.o. čas branja 1min

Delodajalec mora delavce usposobiti za varno opravljanje dela. Če je delodajalec usposobljen, lahko sam pri sebi prevzame vodenje in zagotavljanje varnosti pri delu, mora pa opraviti izpit iz varnosti in zdravja pri delu.  Strokovni izpit Delodajalec, ki sam prevzame usposabljanje oziroma, ki zato pooblasti določeno osebo, mora opraviti splošni del Nadaljuj z branjem

Višina prispevkov za samozaposlene

Data d.o.o. čas branja 0min 55s

Višina prispevkov za samozaposlene se je spremenila zaradi nove višine minimalne plače, ki je bila določena v začetku leta.  Višina prispevkov za samozaposlene se je spremenila, ker se je 31. januarja minimalna plača uradno povišala za 5,49 EUR, tako da v letu 2014 znaša 789,15 EUR. Zavarovalna osnova se določi Nadaljuj z branjem

Partner se predstavi: Slikopleskarstvo Kljajić

Data d.o.o. čas branja 0min 50s

Slikopleskarstvo Kljajić združuje tradicijo, modernost, strokovnost, ki vam lahko obarva dom ali poslovni prostor, kot ste si vedno želeli. Slikopleskarstvo Kljajić temelji na skoraj pol stoletja dolgi družinski tradiciji. Kljub temu gredo v korak s časom s ponudbo novih in modernih materialov, ki vključujejo tudi biološke barve. Udeležba na rednih Nadaljuj z branjem

Normiranci in poslovne knjige

Data d.o.o. čas branja 0min 40s

Normiranci in poslovne knjige Normiranci in poslovne knjige, normiranci  morajo voditi  poslovne knjige, čeprav je njihovo knjigovodstvo precej olajšano. Samostojni podjetniki se lahko ob registraciji podjetja odločijo, da bodo vodili knjige po sistemu enostavnega ali dvostavnega knjigovodstva ali pa bodo imeli status normiranca. V tem primeru mu ni potrebno voditi Nadaljuj z branjem

Kako upravljati odnos s strankami?

Data d.o.o. čas branja 1min 10s

Upravljanje odnosov strankami je eno izmed najpomembnejših elementov poslovanja. Stranke je potrebno kar najbolje razumeti, da lahko podjetje ustreže njihovim željam in zahtevam. Poglobljeno spoznavanje strank omogočila šele informacijska tehnologija Upravljanje odnosov s strankami (Customer Relationship Management – CRM) je strategija, ki se osredotoča na odnose strankami namesto na proizvode Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si