Včasih je težko priti do mnenja potencialnih strank, ki je za uspeh vašega podjetja neprecenljivo. Seveda je uporaba interneta popolnoma spremenila potek raziskav pred pojavom le-tega: danes lahko sila preprosto in predvsem poceni pridete do mnenj in vtisov uporabnikov.
Velikokrat zasledimo takšne in drugačne statistike, katerih metodologija (beri: način raziskovanja) nam ne ustreza najbolj ali se z njo ne strinjamo.
Ste kdaj pomislili, da bi pripravili svojo raziskavo in postavili statistiko črno na belo?
Analize kot rezultati raziskav so najbolj uporabne pri vpeljevanju novih produktov, storitev ali ob samem začetku poslovanja.
Kako se je lotiti?
Pred sabo imate produkt ali storitev. Na list si zapišite vse dejavnike, ki so ob uvajanju produkta na trg pomembni za vas. Bodite pozorni na težave, ki so lahko predmet ovire na vaši poti.
Izluščite najpomembnejše točke in jih opredelite z vprašanji in možnimi odgovori.
Boste storitev vpeljevali preko pametnih telefonov? Povprašajte, koliko ljudi uporablja le te?
Če vpeljujete storitev, ki rešuje nek problem, najprej izpostavite problem. Povprašajte ljudi, če so nezadovoljni s tako ali drugačno storitvijo, imajo težave pri uporabi določenega izdelka.
Nato ponudite rešitev. Bi uporabljali storitev, ki bi vam nudila takšno izboljšavo?
Nastavite raziskavo in uporabite vse možne kanale, da le ta doseže čimveč ljudi. Bodite pozorni na raznolikost, tudi če gre za zelo starostno usmerjen produkt. Večja statistika pomeni večjo širino in boljši vpogled.
Eden od takih orodij je Survey Monkey, preko katerega lahko zastavite 10 vprašanj brezplačno.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju