Da zadržimo in pridobimo nove stranke, je potrebnega precej truda že s samo ponudbo izdelkov in/ali storitev. Vse preveč podjetij pa se pri tem tudi ustavi in popolnoma zanemari trženje. Ena izmed najenostavnejših metod za preverjanje učinkovitosti vašega trženja je zagotovo ta, da se preprosto postavite v kožo zainteresirane stranke.
Spletna stran kot prvi vtis
Recimo da je stranka s pomočjo znanca postala zainteresirana za vaše storitve in si želi izvedeti kaj več. Končno dobi naslov vaše spletne strani. In tu tiči prvi trenutek, ko morate kot podjetnik-prodajalec dobro razmisliti: na kakšno spletno stran bo prišla?
Kvalitetno oblikovana in zasnovana spletna stran je dandanes eden izmed temeljnih pokazateljev, da »mislite resno«. Dejstvo je, da potencialne stranke odvračajo neurejene in z zastarelimi informacijami posodobljene spletne strani. Si predstavljate vašo reakcijo (iz stališča stranke), če bi predstavljali »novosti«, ki so luč sveta ugledale leta 2010? Ali bi vas kdo smatral za resne, če bi stran delovala, kot da jo je oblikoval nezainteresiran osnovnošolec pri pouku informatike?
Telefon in (ne)podpora strankam
Na vaši spletni strani je dosegljiva telefonska številka in zainteresirani vas pokličejo. Kaj bi kot stranka pričakovali? Toplo dobrodošlico ali zdolgočaseno, morda celo zateženo osebo na drugi strani linije? Razen redkih izjem (če ste npr zobozdravnik, vas bo stranka prenašala kakršen koli tip človeka pač ste, saj so v igri vendar zobje) je učinkovita podpora strankam bistvenega pomena ali t.i. make-or-break indikator.
Email naslov in odgovori
Predmet prejšnjega odstavka definitivno velja tudi za elektronsko pošto. Zelo koristno – v bistvu nujno – si je urediti služben elektronski naslov, kjer je izpostavljeno podjetja. Če boste kot elektronski naslov podjetja navajali naslov s končnico enega izmed ponudnikov, bo ogromno potencialnih ali obstoječih strank mirno zaprlo okence.
Družabna omrežja
Nekatera podjetja kot glavni vir promocije uporablja le socialna omrežja, zato se za večjo prepoznavnost (ki je v primeru družabnih omrežij seveda očitna) velja potruditi in imeti svoj profil na nekaterih izmed najbolj uporabljanih. Na tem mestu je potrebno tudi poudariti, da je izredno pomembno, da je ta profil – podobno kot spletna stran – karseda aktiven.
Za izboljšanje uporabniške uporabniške izkušnje se lahko z nami naučite oblikovati kvalitetno spletno stran na seminarju Spletna stran TO GO, več o družabnih omrežjih in zaznavanju trendov pa izveste več pa na seminarju Kako do “trend” ideje in socialna omrežja za podjetnike
Pripravil: Gašper Meden