1. Strokovno znanje
Strokovno znanje je mogoče pridobiti le na podlagi trdega dela predanosti in strasti do svojega dela. Ljudje smo pomanjkljivi in zmotljivi in nihče se vedno ne odloči prav v prvi potezi. Včasih nas lahko iz »neprijetne« situacije reši naš šarm – ne pa vedno. Šarm nam pomaga le takrat ko imamo osvojenega veliko strokovnega znanja.
2. Skrb
Skrb za zaposlene je ena izmed bistvenih dobrih lastnosti vodij. Aroganca redko zmaga v poslovnih vodah saj zaposlenim daje občutek pomanjkanja zvestobe in spoštovanja v delovnem okolju. Zaposlene cenite tako poklicno kot osebno saj jih bo v nasprotnem primeru začel ceniti vaša konkurenca.
3. Sposobnost sprejemanja pravih odločitev
Razlog za sprejemanje (ne)priljubljenih odločitev zato da uveljavite prevlado nad zaposlenimi je napačen. Še huje pa je da sprejemate slabe odločitve za podjetje samo zato da ohranite priljubljenosti med zaposlenimi. S tem škodujete tako sebi kot zaposlenim in »spodkopavate« zdrave temelje vašemu podjetju.
Kot vodja ekipe je dobro da upoštevate mnenje drugih vendar mora biti končna odločitev vaša. Zakaj? Vi ste nosilec odgovornosti tako za dobre kot slabe odločitve in s tem pogojene rezultate v vašem podjetju. Zato vsakemu vodji svetujejo da se pri odločitvah zanesejo na svoje znanje in izkušnje saj je to temelj dobrega in uspešnega vodenja.
4. Jasno je – nihče ni nezmotljiv
V kolikor kot vodja sprejmete napačno odločitev se za to ne smete obsojati pomembno je da ohranite trezno glavo ter napako priznate ter jo s pomočjo sodelavcev pravočasno odpravite.
»Na srečo vodstvo ni predpogoj za začetek poti imenovani podjetništvo – “vodenje” se pridobi na podjetniški poti«.
Vir: Entrepreneur