Najpomembnejši vir poslovnih idej je okolje, v katerem delujemo. Na kaj moramo biti pozorni, da ostane okolje vir, ki nikoli ne usahne?
Že znotraj samega podjetja, v katerem delujemo, moramo biti pozorni na veliko dejavnikov. V tem primeru so naši zaposleni zlata jama idej. Zaposleni, ki se ukvarjajo z razvojem, imajo po navadi veliko idej na področju, na katerem delujejo. Prav tako imajo direktne povezave do tehnološkega razvoja, inovacij in s tem novo odprtih možnosti. Drugi krog zaposlenih so tržniki in prodajalci, ki so v nenehnem stiku s kupci. To jim da dober vpogled v zahteve in potrebe le teh, kar predstavlja vir idej, katere bi težko speljali narobe.
Zunaj podjetja nas čaka še morje virov poslovnih idej, katerih ne smemo spregledati. Na prvem mestu je mreženje izven našega delovnega časa. Za podjetnika je pomembno, da se giblje med ljudmi, v okolju, ki je inspirativno in polno poslovnih idej. Udeleževanje na podjetniških združenjih, družabnih dogodkih, domačih in mednarodnih sejmih ter izobraževalnih dogodkih so tako nujno potrebna, če želimo ostati v stiku s časom in ljudmi, ki so prisotni na trgu.
Zunaj podjetja so potem še ljudje s katerimi poslovno sodelujemo. To so kupci, ljudje, ki narekujejo smernice naših podjetniških idej in so lahko dejanski viri poslovnih idej. Le poslušati moramo njihove želje in potrebe. Pozorni moramo biti tudi na dobavitelje, saj je nemalokrat možno izdelati še kak nov izdelek iz materiala, katerega kupujemo pri njih.
Odprt duh in pozornost na dinamiko okoli nas sta načina, s katerima bomo odkrili še veliko dobrih podjetniških idej.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.