Ne izgubljajte kontaktov svojih strank in pridobivajte nove! Zakaj? Ste že slišali za marketing preko e-kampanj?
E-kampanje so namenjene podjetjem za obveščanje svojih kupcev o novostih, izobraževanju o področju, s katerim se ukvarjajo in posledično marketingu.
O ravnanju s strankami smo že govorili.
Zaupanje strank si pridobimo z izobraževanjem, nudenjem informacij in novosti in zanimivih vsebin. Na kratko, z vzdrževanjem odnosa.
Seveda pa moramo biti pozorni na pridobivanje novih naslovov.
Marsikdo se vpraša, kako do njih?
Preprosto! Bodite pozorni, da e-kampanje omenjate povsod, kjer je to mogoče. Tako bo ta informacija vidna ljudem in jim bo omogočeno, da se prijavijo na vaše e-novice.
To informacijo lahko dodate na konec vašega e-maila, pod podpis. Informacijo uporabite v promocijskih materialih in oglasih. Seveda omenite kampanjo tudi v verbalni komunikaciji.
Ko svetujete sogovorniku, mu ponudite možnost obveščanja o zanimivih vsebinah, kjer bo našel marsikateri odgovor, preko e-kampanj.
Obrazec za prijavo na novice pa seveda ne sme manjkati na vaši spletni strani. Naj bo opazen in vabljiv. Uporabite “Call To Action” način-to je stavek, ki povabi ljudi k akciji. Tak primer bi bil: Želite biti na tekočem z novostmi? Prijavite se zdaj!
Zapomnite si: več naslovov, kot boste imeli v vaši bazi, bolj uspešno boste lahko tržili svoje produkte ali storitev.
Vaša ponudba je lahko odlična vendar vam ne bo prinesla profita, če ne bo imela možnosti doseči določene kvote kupcev.
Želite prejemati Datine e-novice? Obrazec za prijavo najdete na naši strani data.si
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.