Kaj sploh je uporabniška izkušnja spletne strani in kakšna mora biti, da nas bo spletna stran nagradila z dobrimi rezultati.
Uporabniška izkušnja spletne strani je izkušnja obiskovalca, ki pride na spletno stran. Je izkušnja o tem, kako privlačna se mu zdi spletna stran, kako hitro na njej najde to kar išče, kako hitro se mu odpirajo podstrani, kako dobro se znajde med posameznimi kategorijami na strani ter na kakšen način obiskovalec pride do želenih informacij.
Dobra uporabniška izkušnja je pomembna tudi za lastnika spletne strani. Dobra uporabniška izkušnja bo npr. lastnika spletne trgovine vodila do visoke prodaje. Uporabniška izkušnja mora biti taka, da bo obiskovalca pripeljala do konverzije na strani pa naj bo to naročilo na e novice ali še bolje – opravljen nakup.
Če na kratko strnemo, dobra uporabniška izkušnja pomeni vse tiste ukrepe, ki bodo obiskovalce vaše spletne strani pripeljali do rezultatov, ki jih vi pričakujete od spletne strani. Običajno dobra uporabniška izkušnja že samo z nekaj kliki generira konverzijo, ni pa to zlato pravilo. Morda ste z analizami ugotovili, da na vašo stran prihajajo zahtevni kupci, takšni, ki pred nakupom želijo podrobne informacije. Takšni kupci bodo na strani raje opravili nekaj klikov več in prebrali vse vaše članke ter se šele nato odločili za nakup. Zato je pomembno, da ugotovite, kaj vaša ciljna skupina pričakuje od vaše spletne strani in ji to ponudite.
Ob tem ne pozabite, da morajo vse akcije (vsi premiki) na spletni strani voditi do ciljev, ki ste jih vi zastavili kot primarne cilje spletne strani. Ko bodo ti cilji doseženi, se lotite optimiziranja uporabniške izkušnje. To vas bo pripeljalo do še boljših rezultatov!
Kako optimizirati uporabniško izkušnjo bomo razložili v kakšnem izmed naših naslednjih prispevkov, zato nas spremljajte in berite avtorske članke strokovnih sodelavcev podjetja DATA.
Avtorica: Lea Avsec DATA d.o.o.