Stranke kupujejo pri konkurenci? Se zavedate, kaj vaše stranke v bistvu želijo od vas? Pred kratkim so na Raingroup-u naredili raziskavo, kaj je tisto, kar vabi kupce k nakupu. Zanimivo je, da sta cena in vrednost izdelka čisto na koncu seznama.
Katere so pa značilnosti podjetij, pri katerih stranke rade kupujejo?
Daleč v ospredju so ideje, katere podajate svojim strankam. Če bi bili ljudje zmožni sami zaznati težavo ter zanjo najti rešitev, bi to storili. Ker tega ne znajo, se obračajo na vas, saj na nek način potrebujejo vašo pomoč. Na vas pa je, da jim omogočate vedno nove in inovativne pristope.
Stranke niso naklonjene temu, da jih obravnavate le kot kupce. Občutek, da je vaš namen izmolzti iz njih denar, v njih ne bo zbudil zadovoljstva. Prej nasprotno.
Stranke želijo, da jih obravnavamo celostno, z njimi sodelujemo ter jim na nek način pomagamo k njihovemu uspehu.
Saj veste kako je, ko vam prodajalka z oblačili vztrajno pritrjuje, kako vam vsak kos oblačila pristoji. Medtem ko sami točno veste, da je vaše telo bolje naklonjeno enemu tipu krojev, kot drugemu.
Se boste tja vrnili?
Na drugi strani pa bo prodajalka, ki vam bo iskreno povedala, da vam določen kos ne pristoji, poleg tega pa se bo potrudila najti točno tisto, v čemer boste blesteli. Znano je, da imajo takšna podjetja več stalnih, zvestih strank.
Ob tem, ko s stranko sklepate posel, ne pozabite biti pozorni na to, kar vam razlagajo. Ja, včasih se med pogovorom izgubi rdeča nit. Vendar! Ko se vam stranka odpre in vam razlaga mogoče bolj osebne stvari, bodite pozorni in jo poslušajte. Tukaj morate vklopiti malo psihologa. Med vrsticami razbrati, kaj si želi, ter to obrniti v svojo korist.
Ne dajte ji občutka, da je ne poslušate in da samo čakate, da pridete na vrsto in zdrdrate svoj prodajni govor. Poslušajte jo in svoj govor preoblikujte njej v prid.
Predvsem pa bodite pri sklepanju posla samozavestni in jasni. Tudi sami morate verjeti v produkt oziroma storitev, ki jo prodajate, ter morate znati jasno določiti postopke sklepanja posla.