Dandanes stranke več niso samoumevne, lahko rečemo, da so postale zelo dragocene, saj se morajo podjetja za njih pošteno boriti. Poskrbeti morate, da jim ponudite izdelke oziroma storitve večje vrednosti kot konkurenca, kar pa ni lahko. V kolikor je konkurenca za vašo stranko bolj zanimiva, bo šla k njej. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako preprečiti, da bi šle vaše stranke k konkurenci.
Eden od načinov, kako obdržati stranke je zagotovo ta, da jih redno obveščate o novostih podjetja in ponudbi. S takim načinom boste stranki sporočali, da ste podjetje, ki redno uvaja novosti in se ne boji sprememb. Če boste aktualni, se bodo stranke z veseljem vračale k vam.
Z rednim obveščanjem poskrbite tudi za opominjanje strank na njihovo izkušnjo z vami. V kolikor je bila ta pozitivna, boste s tem povečali možnost, da se bodo odločili za ponovni nakup.
Stranke lahko obveščate preko elektronske pošte, vendar morate dopustiti možnost, da se stranka od teh novic lahko odjavi na preprost način. Druga možnost obveščanja strank so socialna omrežja, preko katerih lahko ponujate vsebino, ki je za določeno omrežje primerna.
Več o načinih in orodjih za ohranjanje zvestih in zadovoljnih kupcev lahko izveste na našem izobraževanju Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.
Pripravila: Anja Grahek
Deli na FacebookuDeli na Twitterju[hr]