Ponudba spletnih trgovin je postala izredno raznolika, kot izložbe dobro založene »stare« dobre trgovine. Pa vendar se še vedno za nakup preko spletne trgovine odloči manj ljudi, kot bi pričakovali.
Kaj je vzrok da ljudje ne želijo kupiti preko spleta?
»Ko vidim dober izdelek na spletni strani, si ga želim kupiti, vendar me ustavi stolpec » način plačila« karticam ne zaupam, spletnega bančništva pa tudi nimam« , mi pove kolegica. Zato je primorana iti na pošto ter plačati položnico, ki pa ji tako kot nakup v trgovini vzame čas. Doda pa še, da bi želela kupiti izdelek, vendar potrebujem več informacije o samem izdelku, pri spletni trgovini pa imajo navadno le naveden elektronski naslov prodajalca, kar je zanjo premalo.
To sta samo dva od množice razlogov, ki lahko vaše potencialne stranke odvrne od nakupa, kljub temu, da jih vaš izdelek že prepriča.
Kaj lahko naredite v omenjenih primerih prodajalci?
Vsekakor pomaga, če prodajalci ponudijo tudi nakup po povzetju ter možnost osebnega kontakta, kjer se stranke lahko pogovorijo o načinu plačila ter izdelku. Osebni stik je izrednega pomena, zato vam svetujemo, da imate na strani spletne trgovine objavljeno fotografijo osebe, ki je dostopna za informacije, delavni čas od kdaj do kdaj je oseba dosegljiva ter poleg elektronskega naslova tudi telefon, na katerem boste na voljo strankam.