Pogosto se pojavljajo vprašanja ali in zakaj je sploh potrebno redno pisanje vsebine, pa naj bo to blog ali objava člankov.
Še posebej za manjša podjetja je redno pisanje vsebine bistvenega pomena. Zakaj? Ker je to pomemben del strategije internetnega, vsebinskega marketinga.
Pisanje vsebine je način, kako pripeljati določeno število obiskovalcev na stran. Na podlagi raziskave kdo je vaša ciljna publika, lahko pišete vsebine, ki bodo za vaše obiskovalce privlačne.
Ne bodite skopi z nudenjem informacij in zanimivosti. Vaši kupci bodo s tem pridobili zaupanje v vas, rekli za vas dobro besedo in se redno vračali na vašo stran.
Z vsebino se poveča tudi optimizacija strani. Vsebina, ki je napisana strateško, z besedami, preko katerih želite, da vas Google najde, vam bo v veliko pomoč. Tako kot pri kupcih, si morate pri iskalniku, pridobiti zaupanje. Nagradil vas bo s tem, da vas bo rangiral vedno višje, tako pa vas bo našlo vedno več potencialnih strank.
Redno pisanje vsebina pa je tudi način, kako razviti odnos s kupci. Ne samo pisanje, temveč tudi spodbujanje pri sodelovanju, vprašanja namenjena kupcem in zanimanje za njihova mnenja ustvari vez med vami in kupci.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.