Blogi so postali pravi hit med komunikacijskimi kanali na spletu. Danes ima prav vsak možnost, da si brezplačno ustvari svoj blog. V kakšne namene uporabljati blog – je pravzaprav odvisno od vas.
Nekateri ga uporabljajo kot osebne dnevnike, kot PR orodje, nekateri za objavo novic, spet drugi za objavo novosti o produktih in storitvah, o posebnih dogodkih – na splošno blogate lahko o čemerkoli želite.
Ker je blog podoben internetni strani, potrebujete za postavitev bloga le računalnik, prostor na internetu (najem strežnika) ter čas. Na spletu obstaja tudi ogromno strani, kjer si lahko brezplačno ustvarite svoj blog. Eden najlažjih in tudi najpopularnejših je trenutno Blogger.com, kjer si lahko svoj blog ustvarite že v 10 minutah. Zelo priljubljena platforma med slovenskimi blogerji je tudi WordPress, sledijo pa ostali kot eDnevnik, Delo, MSN Spaces, WordPress.com, feedBurner, .Text, Blokec, microBlog idr.
Blog pa si lahko ustvarite tudi na svoji poslovni spletni strani. Na blog, kot nov tržni kanal so postala pozorna tudi podjetja. V nadaljevanju predlagamo 10 bistvenih nasvetov pri t.i. poslovnem bloganju, ki vam lahko pomaga doseči zastavljene poslovne cilje in optimizirati koristi.
- Oblikujte si svojo politiko bloganja
- bodite edinstveni
- objavljajte kakovostne vsebine in informacije
- bodite objektivni in jasno izražajte svoje mnenje
- izogibajte se izrazitem oglaševalskem bloganju
- skrbite za ažurnost informacij
- poudarjajte glavne vrednote in vizijo podjetja
- v bloganje vključite tudi zaposlene
- zaprosite bralce za povratne informacije
- ne bodite žaljivi in ne spuščajte se v situacije, ki lahko mečejo slabo luč na podjetje
Pripravila: Špela Grošelj, DATA d.o.o.