Vsako podjetje ima vzpone in padce. Kako najti nove stranke je vedno aktualno vprašanje, ne glede na to, ali vaše podjetje potrebuje nov zagon ali želite le še bolj razširiti vašo dejavnost. To vprašanje je še bolj pomembno za manjša podjetja, ki morajo iskati nove stranke čim bolj učinkovito.
1. Preizkušajte nove marketinške tehnike
Nove trike morate vedno znova preizkušati, le tako boste ugotovili, kaj deluje. Ste že poskusili z neposrednim marketingom? Ste že uporabili pohvale in reference vaših zadovoljnih strank? Uporabljate spletni marketing?
2. Ponudite nov proizvod ali storitev
Ob ponudbi vedno istih proizvodov in storitev se lahko kupci naveličajo in enostavno spregledajo vaše oglaševanje. Spremenite ponudbo in jo predstavite na nov in inovativen način.
3. Dobite več klikov
Še nimate spletne strani in družabnih omrežij? Skrajni čas, da vzpostavite spletno stran, se pridružite vsem večjim družabnim omrežjem kot so Facebook, Twitter, Google+ in LinkedIn ter se preizkusite v spletnem marketingu. Splet predstavlja neskončno količino novih potencialnih strank.
4. Najdite partnerje
Ni vsaka konkurenca slaba, še posebej če sodelovanje pomeni strateško zavezništvo usmerjeno v rast in širitev dejavnosti. Najdite lokalnega partnerja, ki že ima dober sloves in doseg med strankami, tako bo lažje dobiti nov zagon.
5. Kdo je vaša ciljna skupina?
Ste prepričani, da poznate vašo pravo ciljno skupino? Ste prepričani, da poznate želje in potrebe vaše ciljne skupine? Razmislite kdo so te osebe, kaj jih zanima, kje se nahajajo, kaj potrebujejo. Poznavanje vaše ciljne skupine je ključno.
Za več nasvetov o marketinškem načrtu in spletnem marketingu vam priporočamo obisk seminarja Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu.
Pripravila M. Guček.