Kljub veliki porasti trženja in promocije preko interneta, je zanimivo dejstvo, da je še vedno eno najučinkovitejših orodij predstavitev na strokovnih sejmih.
Evropa je prestolnica strokovnih sejmov. Pričakovati bi bilo, da bo tovrstno obliko promocije izpodrinil internet ter različne oblike vizualnih komunikacij. Rezultat je ravno nasproten. Obseg strokovnih sejmov se je v zadnjih letih še povečal.
Ključni cilj tovrstnih sejmov je pospeševanje prodaje in predstavitev trgu.
Predstavitev na sejmu lahko predstavlja podjetju odskočno desko, saj se na tovrstnih sejmih tre kupcev, katere zanima prav specifično področje ter so se odpravili na sejem z namenom nakupa. Obenem je sejem prostor, kjer imate veliko možnost srečati potencialne poslovne partnerje, vzeti pod drobnogled konkurenco ter dobiti navdih za nove marketinške prijeme.
Je pa res, da tovrstne predstavitve niso najugodnejši način predstavitve na trgu. Potreben je zares tehtni razmislek, za kakšno ceno se bomo predstavljali na sejmu, kakšno strategijo in program bomo pripravili, da bomo zares prepoznavni ter kakšna so naša pričakovanja.
Če se ukvarjate z dejavnostjo ali ponujate izdelek, ki bi bil atraktiven na tujih trgih, si vzemite čas in preglejte pester nabor sejmov v tujini, statistiko obiska ter cene.