Spremembe so edina stalnica. Če dobro pogledamo okoli sebe, lahko opazimo, da so ljudje precej spremenili način življenja in dela.
Temu primerno se morajo spreminjati tudi načini trženja. Pa so se?
Marketing se počasi prilagaja novim zahtevam, še posebej v Evropi. Zanimivo je dejstvo, da je Evropa kar 12 do 18 mesecev pred Združenimi državami Amerike v prevzemanju novih poslovnih primerov.
Smisel novega načina trženja je drugačen pristop, ki privlači posameznike ter z njimi vzpostavi dolgotrajen odnos.
Na čem pa točno temeljijo novi marketinški pristopi? Na kvaliteti, odnosu z našimi potencialnimi kupci ter izločanjem nepotrebnega balasta.
Velik poudarek je na strateškem načrtovanju ter premišljenimi dejanji.
V ospredje prihajajo kvalitetne vsebine, ki pa poleg reklame, stranki nudijo tudi kup informacij ter orodij, s katerimi lahko operira. S tem vzpostavimo z našimi kupci zaupanja vreden odnos, kar je cilj novodobnega marketinga.
Da, kupci prihajajo v ospredje. Zaradi prenasičenosti reklamnih oglasov, le teh nihče več ne opazi.
Nova strategija temelji na izboljšanju svoje ponudbe ter skrbi za naše stranke. Cilj je dober odnos ter zbujanje želje po sodelovanju. Ne le prebujanje želja po določenih produktih ali storitvah temveč prebujanje želje človeka, da postane naša stranka.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.