Z menjavo blaga lahko sklepamo nove posle, razširimo sodelovanje in pridobimo dostop do virov, ki so nam iz različnih razlogov nedostopni, hkrati iz istih razlogov ponujamo lastne vire. Na ta način lahko privarčujemo denar, vendar moramo biti zelo previdni pri samih dogovorih.
- Sklenitev pisnega dogovora z vsemi določili (želenimi rezultati, terminskimi plani, odgovornostmi,..), da kasneje ne pride do nesporazumov in nejasnosti.
- Preverjanje partnerja z referencami; poskrbite, da ne boste kasneje na zgubi.
- Enakovredno ovrednotenje vrednosti blaga/storitve za katerega sklepate posel (upoštevajte porabljen čas za izdelavo, pozanimajte se o tržni vrednosti blaga/storitve,..)
- Opredelitev možnosti reševanja konfliktov v primeru reklamacij.
Avtor: Data d.o.o.
Mar ne sodi to že na sivo področje dela, glede na to, da zadeva ni obdavčena, ker ne izdamo računov?
Pri blagovni menjavi ostajajo ostala pravila poslovanja podjetja nespremenjena. Vsako podjetje je dolžno ob »prodaji« blaga ali storitev izdati račun, ne glede na način plačila – kompenzacija, asignacija, gotovina, nakazilo. Izdajo računa predpisuje tako Zakon o davku na dodano vrednost kot tudi Slovenski računovodski standardi.
Ah, ja, sem mislila, da gre za “pravo” blagovno menjavo v stilu te (in vseh iz preteklosti): http://24ur.com/novice/svet/z-blagovno-menjavo-proti-krizi.html