Go to Top

Miti in neresnice o inovacijah

Ob besedi inovativnost se večini ljudi pred očmi prikazuje kak izdelek, ki bi dodobra zamajal temelje sveta. Dejstvo pa je, da je inovativnost še kaj drugega kot izumi, ki bodo pomenili revolucijo na svojem področju. V andaljevanju boste našli nekaj protiargumentov, ki kažejo malce bolj realno sliko, kar se tiče inovacij.

Miti in neresnice o inovacijahZa inovacije je potreben ogromen finančni vložek

V vsesplošni zaslepljenosti je ogromno ljudi prepričanih, da je danes zaradi prenasičenosti in razvitosti trgov za »nekaj novega« nujno potreben ogromen finančni vložek, predvsem zaradi stroškov razvoja.

Raziskovalci trdijo drugače: višina vložka in pa končni rezultat nista (vedno) premo-sorazmerna, dodatna finančna sredstva pa seveda ne škodijo.

Idej ni nikoli preveč

Kot smo že razpravljali v članku Kako priti do poslovnih idej, je imeti idejo ena, realizacija le-te pa popolnoma druga pesem. Marsikomu se kar »bliska« od idej, vendar zaradi časovnih in finančnih omejitev kakopak ne more uresničiti vseh.

Po tehtnem razmisleku tudi ni logično, da bo vsaka ideja, ki se vam porodi, resnično »vžgala« na vedno enak način, kar bomo sicer podrobneje razdelali v tretji točki oziroma mitu.

Vedno je dobro biti prvi

Na vsaki poslovni šoli se – vsaj v teoriji – prednost prvega omenja kot eno izmed konkurenčnih prednosti. To vsekakor velja, če ste npr. kot prvi razvili cepivo proti AIDSU. Literatura in raziskave kažejo v prid temu, da so »prvi« v resnici v deprivilegiranem položaju.

Zaradi podajanja na nov, še neznan teren za svoj razvoj porabijo precej več denarja in delajo precej več napak. Sploh v primerjavi z nekom, ki njihov položaj budno spremlja, se iz njihovih napak uči in to implementira sebi v prid, kar npr. počnejo mnoga kitajska podjetja.

Inovacija pomeni vedno nekaj novega in revolucionarnega

Tako zgodovina kot tudi izsledki raziskav kažejo, da je zelo malo inovacij, ki dobesedno pomenijo revolucijo na svojem področju. Takih naj bi bilo zgolj 10%, večinoma pa gre za izboljšave že obstoječih produktov, storitev ali poslovnih modelov.

Imate idejo? Kar na dan z njo, pri vsem ostalem pa vam lahko pomagamo v podjetju Data d.o.o. Pri nas lahko brezplačno ustanovite podjetje, še pred samo ustanovitvijo pa lahko koristite do 30 ur brezplačnega svetovanja. Za uvodni sestanek nas pokličite na 01 600 1530 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na [email protected]

Pripravil: Gašper Meden


Kategorije Podjetništvo

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja