V enaki meri, kot je za marketing pomemben vizualni vtis, ki ga naredimo na stranko, so pomembne besede. Kako sestaviti stavke, koliko besed uporabiti in kako nagovarjati stranke, vse to je za predstavitev podjetja in trženje njegovih storitev in izdelkov izredno pomembno.
Veliko raziskav je bilo narejenih na temo branja tekstov na spletu. Rezultati so pokazali izredno razpršenost pozornosti bralcev na spletu, kar pomeni, da moramo biti pozorni na dolžino teksta in udarnost besed. Zares dobra besedila so tista, ki so kratka, brez odvečnega besedičenja ter ki zajamejo bistvo.
Seveda morate razmisliti, kaj je namen teksta. Če gre za opis izdelka ali uporabe le tega, ki je bolj kompleksne narave, se dolgemu zapisu seveda ne boste morali izogniti.
Ko pa gre za pisanje člankov, vizij in poslanstev, si je priporočljivo vzeti več časa. Proces nas vodi skozi brainstorming, kjer ugotovimo o čem želimo pisati. Druga poteza je, da izločimo nepotrebno šaro in okleščimo besedilo do oblike, ki bo hitro pregledna in berljiva.
Na koncu nas čaka še en brainstorming, kjer je potrebno razmisliti katere besede lahko zamenjamo z novimi. Namen tega je bodisi iskanje besed, ki zbudijo večje zanimanje in vabijo potencialne stranke k akciji-trigger words, bodisi višja uvrščenost v iskalnikih.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.