Napredku tehnologije in potrošnikovih navad ter kakopak položaju gospodarstva se prilagaja tudi trženje. Če želi trženje in konec koncev z njim tudi podjetje ostati v koraku s časom, je potrebno v sam proces vključiti vedno več novih veščin, za katere bi še pred leti bili stoodstotno prepričani, da nimajo v trženju kaj početi.
Osnove programiranja in video produkcija se strmo vzpenjajo po lestvici pomembnosti. Novi kanali komuniciranja zahtevajo tudi prej našteto znanje. Za primer: oglaševanje po TV na Zahodu strmo pada, povečuje pa se število oglasov in optimizacija spletnih strani, namenjenih mobilnim napravam. Kar vodi do…
»Biti na tekočem«
Ker se trendi v digitalni dobi malce hitreje obračajo kot pa npr. pred 50 leti, je temu primerno potrebno veliko več pozornosti posvečati trenutnim trendom in biti pozoren na dogajanje tako po svetu kot panogi.
Timsko delo
V filmih s problemom v stilu Ramba opravi genialni posameznik, vendar je kot vemo realnost precej drugačna. Različnost idej in rešitev ter predvsem usklajevanje le-teh vodi do pravih rezultatov. Posameznik, ki (zase) misli, da ima vedno le on prav, bo le stežka premagal vse ovire.
Komunikacijske sposobnosti
Sposobnosti komuniciranja pridejo še kako prav tako v vsakdanjem življenju kot tudi (v našem primeru) poslovnem.
Družbena omrežja
Oh, spet ta družbena omrežja, ki se omenjajo na vsakem koraku. Vendar pa – če še niste opazili – velika večina oziroma 90% tržnikov meni, da je nujno potrebna prisotnost na družbenih omrežjih in da je v slednjih »prihodnost«.
Če želite izboljšati svoje trženje ali pa se preprosto naučiti česa novega, vas vljudno vabimo na seminar Kako uspešno tržimo na spletu in Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt? Vljudno pa vas vabimo tudi na letošnje Dneve podjetništva!
Pripravil: Gašper Meden
Deli na FacebookuDeli na Twitterju